dimarts, 1 de setembre del 2009

No tota la qualitat està en el producte...

Els productes de consum estàn dissenyats de tal manera que resultin atractius, que tinguin una còmode utilització i alhora que reflexi el moment de modernitat que es viu a l'actualitat.
Fins aquí no hi trobem res de nou, ja que des de sempre, s'ha intentat crear productes atractius i alhora funcionals pels consumidors.

Des de fa uns anys, el consumidor no valora només el funcionament i qualitat del producte, sinó un aspecte molt important és el packaging.
S'entén com a packaging el envasament del producte, que avui en dia ha esdevingut un pilar fonamental pels dissenyadors gràfics. El packaging no és només el simple envasament o embolcall de qualsevol producte, sinó que per la seva pròpia naturalesa ha de valorar varis aspectes:

Aspectes comercials de l'empresa: el públic al qual es dirigeix, els seus canals de distribució i els seus antecedents en la comercialització de productes similars, etc.

Aspectes relacionats amb la distribució del producte: tipus d'emmagatzematge, gestió de magatzems, punts de destí, transport que s'utilitzarà, etc.

Apart d'un disseny gràfic innovador, en consonància amb el producte que va acompanyat.

Aquí unes fotos curioses de diferents packagings elaborats amb molta imaginació:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada